….. it’s Monday :D

Gand la gand cu bucurie pentru ca azi am pentru voi un AMV in care s-au folosit secvente dintr-un anime pe care, spre rusinea mea, abia acum mi-am facut timp sa-l vad. Despre cantec n-am ce sa mai spun …. este atat de clasic, clasic, clasic incat nu mai are nevoie de cuvinte. Enjoy!

 Simon and Garfunkel / The Sound of Silence / Chrno Crusade

 

si pentru Sunrise Angel, care nu mai da niciun semn de viata pe forum si al carei blog nu-l mai gasesc, am o versiune Bleach ….. Alina?search

3 Responses to ….. it’s Monday :D

  1. Myka spune:

    imi place cum incepe melodia :X si apropo Vampire Knight 😕 nu mai apare?

  2. kmeleon spune:

    nush ce s-a intamplat….trebuia sa apara ieri …. sa speram ca maine dimineata il gasesc in feed

    fara grija …. cum apare cum il pun 😉

  3. Myka spune:

    ieri am gasit un anime destul de interesant cu mistere 😕 nu am reusit sa ajung decat pana pe la episodul 5 😀
    Majin Tantei Nougami Neuro

Lasă un răspuns

