Scurte

Ce mai e nou, ce-am mai vazut, ce-am mai facut:

# S-a anuntat ca noua serie Fullmetal Alchemist va avea premiera in luna aprilie 2009. Cu aceasta ocazie avem si un teaser in care se spune: „New training … a fullmetal artificial limb, a body of armor … the brothers’ journey begins. Fullmetall Alchemist: April 2009 Training. In this palm, is there hope or despair?” via ANN

# Avem un nou anime La Corda D’oro. Sunt foarte multumita pentru ca primul sezon m-a cam lasat cu ochii-n soare. La Corda D’Oro ~secondo passo~ este programat tot pentru primavara anului 2009. Ce pot sa va spun e ca vom avea personaje noi care arata foaaaaarte bine. via ANN

# Pe Desenele Copilariei am intrat in spiritul Craciunului asa ca avem in fiecare zi cate un desen animat despre Craciun. Va invit sa le vedeti pentru ca sunt sigura ca pe unele nu le-ati mai vazut pana acum.

# Acum ca Nodame Cantabile: Paris se apropie de sfarsit, vine vestea ca in toamna anului viitor vom avea sezonul 3 . Din pacate n-am reusit sa tin pasul cu sezonul doi dar recuperez pana la toamna. via ANN

# Incepand cu luna aprilie vom avea o serie OVA la To Love-Ru – Trouble- .
via ANN

6 Responses to Scurte

  1. Myka spune:

    imi place sa ma uit la desene de craciun :X:X:X

  2. kmeleon spune:

    o sa fie in fiecare zi cate unul pana pe data de 25 inclusiv 😀 … sa intri sa le vezi

    astazi am pregatit un filmulet cu Casper 😉

  3. Alina Daniela spune:

    abia astept noul sezon din la corda d’oro 😡

  4. kmeleon spune:

    Alinaaaa!!! numa’ ce ziceam ieri de tine ca nu te-am mai vazut …. de ce nu-ti mai merge blogu’? :-w

  5. Alina Daniela spune:

    serverul lu peste..de o saptamana ma chinui sa intru si sa scriu :((

  6. kmeleon spune:

    ^ aaaaaah, ma gandeam ca e altceva ….. las’ ca-si revine el

Lasă un răspuns

