Vampire Knight Guilty ep.12

Hello! Hello!
Cred ca aveti chef de un VKG. Nu-i asa? Am pentru voi penultimul episod si va sfatuiesc sa va bucurati de el pentru ca pana la anu’, cand cred eu ca vom avea ultimul episod, mai este destul.
 
ps: ce bine ii sta lui Kaname cu parul mai lunggirl_in_dreams

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile. 

 

 

6 Responses to Vampire Knight Guilty ep.12

  1. Myka spune:

    ce marfa :X:X:X ……….. purrfect ;;)

  2. Alina Daniela spune:

    deci nu vreau sa se termine asa de repede :((

  3. Myka spune:

    nici eu 😦 am inceput sa ma consolez cu filme cu vampiri, am luat Twilight si imi place … si actorul e interesant 😀
    Deocamdata mai caut filme pana la ultimul episod 😕

  4. kmeleon spune:

    ce nebunie cu Twilight asta 🙄 …. oricum, sa ne bucuram ca am avut ai astea 26 de episoade 😀

  5. inaio spune:

    cate episoade are vampire knight?adik sincer mie frik k are doar 26 de episoade iar eu il ador!!!

  6. kmeleon spune:

    @Inaio: doar 26 de episoade….desi finalul lasa loc pentru sequel, nu s-a anuntat nimic….inca

Lasă un răspuns

