Help?

Mai, nu ma pot hotari ce serie sa aleg din sezonul de iarna si as vrea sa ma ajutati putin. Lista cu seriile o gasiti AICI si in caz ca am mai ratat ceva, puteti sa aruncati o privire si AICI.

Dupa cum deja stiti atat Vampire Knight Guilty, cat si Earl and Fairy, se termina acum in decembrie asa ca am ramas descoperita pentru viitor (asa-mi trebuie daca nu am ales si Skip Beat! desi si aici vor fi probleme pentru ca a fost licentiat).

Ma ajutati? Cam ce ati vrea voi sa vedeti?

5 Responses to Help?

  1. Myka spune:

    Chrome Shelled Regios si White Album …… ma mai gandesc

  2. Myka spune:

    Zoku Natsume Yuujinchou si Druaga no Tou: Sword of Uruk 😕 par asha la prima vedere interesante

  3. kmeleon spune:

    la Chrome ma gandeam si eu…..si la Munto

    Druaga si Natsume sunt continuari si nu prea m-as apuca de ele ….. Druaga o sa fie sigur pe Crunchy asa ca n-are rost

  4. kmeleon spune:

    acum am vazut ca Munto nu e in lista….revin 🙄

Lasă un răspuns

