Happy New Year!!

newyear

Vrem, nu vrem, la sfarsit de an aruncam o privire in urma. Asa am facut si eu in ultimele zile si am ajuns la concluzia ca, din multe puncte de vedere (mai putin cele materiale mosking) a fost un an bun.

Am avut multe animeuri bune: la inceputul anului – True Tears, Shigofumi, Kimiaru – apoi in primavara – Itazura na Kiss, Special A, Vampire Knight, Nabari no Ou, Kurenai, Druaga, Soul Eater – in vara au fost mai putine – World Destruction, Natsume Yuujinchou – in schimb m-am bucurat din nou de Slayers, iar despre sezonul de toamna ce sa mai vorbesc – Earl and Fairy, din nou Vampire Knight, de data asta Guilty, Akasaka, Index, minunatele Toradora! si Skip Beat! , Kuroshitsuji, Kurozuka. Am avut si continuari mult asteptate: ziceam mai sus de Slayers, dar si xxxHolic, Zero no Tsukaima si altele. Cel mai important, am avut al doilea film Bleach, care a fost mult mai bun decat primul si il astept cu nerabdare pe cel de-al treilea.

Am descoperit JDorama – Hana Kimi, Hana Yori Dango, Gokusen – si am devenit un mare fan al lui Oguri Shungirl_in_dreams

Acum, stau si ma gandesc ca am fost impinsa de la spate de Ada sa fac multe lucruri si nu pot decat sa-i multumesc. air_kissChiar si acest blog i se datoreaza ei ca sa nu mai vorbesc de intrarea in echipa Desenelor Copilariei. air_kiss

Iar VOI, cei care ma cititi, mi-ati bucurat sufletul cu fiecare comentariu lasat si va multumesc  si voua pentru asta.

Sa ne citim cu bine in noul an!!!!! bye12

2 Responses to Happy New Year!!

  1. Myka spune:

    Sa ai un nou an fericit ……… abia akma am venit de la o petrecere 😀 sunt super obosita, dar am observat calcul deschis 🙂 si m-am gandit sa trimit niste mesaje 🙂 Happy New Year everybody!!!!

  2. kmeleon spune:

    La Multi Ani Myka!! :*

    update: VKG 13 a iesit….acum l-am pus la urcat ….ETA: 1 ora

Lasă un răspuns

