Vampire Knight Guilty ep.13[final]

Heeeeii! La Multi Ani!!!!!

V-ati petrecut bine? Ma gandeam sa nu va las sa leneviti asa ca am sarit pe VKG de cum l-am vazut. E un episod fain si se termina……bine evilgrin

A fost o calatorie pe cinste si ma bucur ca am urmarit acest serial impreuna cu voi. Impotriva unora sau altora raman la parerea ca Vampire Knight a fost unul dintre cele mai bune animeuri ale anului 2008.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile. 

 

 

PS: inca nu m-am hotarat ce voi pune in continuare dar tare ma bate gandul la Maria Holic, asta dupa ce am vazut in avans primul episod. Poate vreti sa aruncati o privire asa ca va las linkul de download pentru primul episod. Daca voi gasi un grup care sa imi ofere format .avi sau .mp4 s-ar putea sa fie unul din cele doua seriale cu care sa incep anul.

PPS: astept azi sau maine sa apara si Earl and Fairy.

7 Responses to Vampire Knight Guilty ep.13[final]

  1. Nessaja spune:

    La multi ani! Sa ai un an plin de impliniri si bucurii!

  2. kmeleon spune:

    multumesc :* si eu iti doresc un an mai bun decat toti cei de pana acum >:D<

  3. Myka spune:

    Foarte frumos episodul. Si eu sunt de acord ca a fost cel mai tare anime al anului 2008

  4. lyly chan spune:

    si yo sunt de acord ..a fost cel mai tare anime al anului 2008….dar totusi mai vroiam continuarea lui….ce sa mai int cu kaname cu yuky..cu zero…si ceilalty vampiri…..dar in fine…pana la urma urmei eram sigura k va ramane cu kaname…..final fericit…..the best anime ever for me…:****

  5. gabriela spune:

    offf pak k s-a terminat asa si ew credeam k are un alt final :((:((:((:((:((

  6. Seyra spune:

    Nu este chiar ultimul episod pentru ca urmeaza Vamipre Knight Guilty si continua cu episoadele pana la 26.Apropo….PT sezonul 3 se semneaza o petitie.Puteti scrie la Google VAMPIRE KNIGHT PETITIONsi dati click pe primul site,iar undeva,jos scrie SING THE PETITION si daca doriti o semnati.Deasemenea daca doriti sa faceti petitii trebuie sa fiti logati.

    • kmeleon spune:

      corectura ta nu era necesara.
      daca citesti titlul cu atentie, ai sa vezi ca scrie „Vampire Knight Guilty ep.13” deci este episodul final 😉 . am preferat sa pastrez numaratoarea episoadelor pentru fiecare sezon adica: Vampire Knight – 13 episoade si Vampire Knight Guilty – 13 episoade, in total 26 episoade.

Lasă un răspuns

