Earl and Fairy episodul 12 [final]

Inca o poveste frumoasa a ajuns la sfarsit. Still, I’m hoping for a sequel. Felul in care se termina lasa loc de asa ceva, iar daca producatorii o sa fie multumiti de ratinguri….who knows?

Totusi, am asa o senzatie ca o sa duc dorul anului 2008 in materie de animeuri dar poate ma insel.

Acum va invit sa va bucurati (sau intristati) de ultimul episod din Hakushaku to Yousei.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile. 

 

8 Responses to Earl and Fairy episodul 12 [final]

  1. Alina Daniela spune:

    si asta se termina? deci nu-i corect :(….

  2. kmeleon spune:

    asta e si motivul pentru care am cerut ajutor pentru alegerea de seriale 😉

    totusi, mi se pare doar mie ca ar putea fi continuat? /:)

  3. Alina Daniela spune:

    si eu cred asta, prea s-a terminat brusc :))

  4. Myka spune:

    ………………………………. sunt de acord …… nici o nunta?

  5. edina spune:

    mi-a placut.
    si eu cred ca s-ar putea sa fie o a doua serie.

  6. kmeleon spune:

    ^ sa speram….ce personaj ti-a placut?

  7. Nessaja spune:

    Hakushaku to Yousei Calendar Book 2009 – DWL http://thirteensugars.livejournal.com/12623.html

Lasă un răspuns

