….. it’s Monday :D

M-am gandit sa incep „posturile de luni” din acest an cu o melodie antrenanta, care sa arate exact cum am de gand sa privesc lucrurile in viitor ( nu ca n-as fi facut-o aproximativ la fel si pana acum haha).

Sunt doua melodii de la Pink de care m-am indragostit „la prima vedere” in anul ce-a trecut: So What si Sober si cand ma gandesc la prima dintre ele, primul anime ce-mi apare in minte este Skip Beat!

Va las s-o vedeti pe Kyoko in rolul lui Pink … este super-mega-extra funny haha

Pink / So What / Skip Beat!

ps: cand am zis ca asa am sa privesc lucrurile in viitor, nu m-am referit la familie ci la „ceilalti” care n-au loc de mine

One Response to ….. it’s Monday :D

  1. Myka spune:

    sa stii :))

Lasă un răspuns

