….. it’s Monday :D

Saptamana trecuta am descoperit o melodie mai veche, de care sunt foarte atasata din varii motive, intr-o varianta rock. Sunt putin rusinata ca nu stiam despre aceasta varianta pentru ca, asa cum spuneam, imi place melodia si pentru ca imi place rockul. In fine, merg pe principiul „Niciodata nu e prea tarziu” si va las atat varianta rock, cat si varianta soft.

Have a nice week!

Stravaganzza / Hijo de la luna / Inuyasha – rock

 

Loona / Hijo de la luna / Howl’s Moving Castle – soft

PS: n-am gasit un clip, care sa-mi placa, cu varianta cantata de trupa Mecano
PPS: va invit sa cititi despre Howl’s Moving Castle pe Desenele Copilariei

Credit video 1
Credit video 2

5 Responses to ….. it’s Monday :D

  1. Alina Daniela spune:

    Howl’s Moving Castle super tare l-am vazut 😀 in seara asta il vad din nou

  2. kmeleon spune:

    deci iti dau idei 😀 … tot eu pic de vinovata 😥

  3. Alina Daniela spune:

    nu pici vinovata 😛 dar da imi dai idei :)) pentru ce sa fac in pauze :d

  4. kmeleon spune:

    deci pot sa dorm linistita :mrgreen: … da’ sa inveti, DA?

Lasă un răspuns

