Mi-e dor….

Mi-e dor de un anime precum ItaKiss girl_in_dreams. DA!!! Imi rasfoiam astazi pozele si capturile, incercand sa fac putina ordine, si am dat peste cateva care m-au trimis direct in butoiul cu nostalgie.

itakiss11

itakiss4

itakiss3

8 Responses to Mi-e dor….

  1. Alina Daniela spune:

    deci imi place la nebunie si mie tazura na kiss…. 😀
    dar sa vezi skip beat ce fain o sa fie :d daca respecta manga, o sa iti placa mult :d

  2. kmeleon spune:

    deja imi place foarte mult Skip Beat si am oarece idei in privinta a ceea ce urmeaza….dar la Ita aveam alt feeling si eu vreau feelingul ala :mrgreen:

  3. Nessaja spune:

    Am citit cateva pareri ale unor persoane care au citit manga Skip beat si au spus ca, desi e o adaptare buna, anime-ul nu are feeling-ul, magia din manga. Poate dupa ce se termina il incep si eu.
    ItaKiss este love or hate: l-am recomandat unei prietene si dupa 5 ep l-a abandonat pt ca era prea copilaros 😀

  4. kmeleon spune:

    @ Nessaja: pentru asta exista liberul arbitru 😉
    cat despre Skip Beat, ramane de vazut….mai sunt destule episoade

  5. Nessaja spune:

    Corect. Nu am fost clara, mii de scuze, ma refeream la faptul ca ItaKiss a primit reactii la extreme des, inclusiv de la persoane care iubesc genul romance, comedie si shoujo. Pana la urma http://scrumptious.animeblogger.net/2008/09/21/how-to-not-enjoy-itazura-na-kiss/ nailed it.
    Chestia asta cu speratul ca se imbunatateste mai incolo nu o inteleg. De aceea nu mai urmaresc on-goings, ci aleg la sfarsitul sezonului seriile terminate care isi pastreaza calitatea. Prefer sa invat din experienta altora, e mai usor sa previi o experienta neplacuta decat sa treci prin ea.

  6. Nessaja spune:

    Mi-a bagat al doilea comment la moderare :~/

  7. Nessaja spune:

    Ah, era link-ul de vina

  8. kmeleon spune:

    nu, nu era vorba de sperat ceva….mie mi-a placut Ita de la un cap la altul, singurul regret fiind acela ca l-au facut prea scurt pentru povestea care trebuia spusa (unele chestii au fost prea grabite), iar in privinta Skip beat, nu astept sa se imbunatateasca ci doar sa se dezvolte si mai mult, asa cum este natural

    ambele imi plac foarte mult, doar ca la Ita am avut un feeling pe care inca nu-l gasesc la Skip

    hmmmmm, me is me, others are the others…..nu ma astept sa fiu inteleasa si cu atat mai putin, sa fiu aprobata :mrgreen:

Lasă un răspuns

