Index openings

Unul dintre anime-urile din sezonul de toamna, pe care inca-l mai urmaresc este To Aru Majutsu no Index. Cu o mica intarziere, ieri am vazut episodul 17 si nu mica mi-a fost surpriza sa vad ca au schimbat opening-ul. Surpriza a fost una nu prea placuta, pentru ca cel de-al doilea opening mi se pare mai slab decat primul, desi este interpretat de aceeasi solista, Mami Kawada.

Va las si voua cele doua melodii si astept sa-mi spuneti daca am dreptate sau nu.

Opening 1 – PSI-missing

Opening 2 – Masterpiece

One Response to Index openings

  1. […] vazut apoi Index (To Aru Majutsu no Index) (episodul 20) si m-a bucurat faptul ca a bad guy turns out to be good. Seria e buna dar un pic imi […]

Lasă un răspuns

