….. it’s Monday :D

Azi va propun un cantec care este mai batran decat mineblush dar care inca nu si-a pierdut savoarea. Melodia apartine formatiei Moody Blues si face parte din albumul Days of Future Passed, aparut in anul 1967. N-am premeditat sa gasesc un AMV cu Sailor Moon (chiar aveam alte anime-uri in minte) dar a fost o coincidenta fericita, pentru ca dupa ce l-am vazut, am hotarat sa ramana…..in fond, Usagi si Mamoru sunt „iubitii noptii”. NU? girl_in_dreams

The Moody Blues / Nights in White Satin / Sailor Moon

video by KRende

2 Responses to ….. it’s Monday :D

  1. Alina Daniela spune:

    deci e bestial clipul, m-a facut sa vreau sa ma uit iar la sailor moon 😀

  2. kmeleon spune:

    cumva, stiam ca tu o sa comentezi clipul ;)) ….ma bucur ca ti-a placut….si eu am fost placut surprinsa de el 😀

Lasă un răspuns

