De Dragobete

Anul trecut am facut un post mai amplu cu melodii de dragoste si cupluri anime, dar anul asta vreau sa va arat doar cuplurile ce mi-au ramas in inima, de la acel post si pana acum.

Primul este, bineinteles Kotoko si Naoki din Itazura na Kiss….

…. cel de-al doilea este Ryuuki si Shuurei din Saiunkoku Monogatari….

…. si oare putea sa lipseasca? Yuuki si Kaname din Vampire Knight

ps: si nu uitati: Iubiti-va mult!! …. eu si cu Mircea Radu haha

10 Responses to De Dragobete

  1. Alina Daniela spune:

    ok, vrei sa nu ma mai desprind de comp? :)) mi-ai facut pofta sa vad toate 3 animeurile, cand vin de la faculta o sa trag Saiunkoku Monogatari… daca il gasesc….pe celelalte doua le am deja 😀 si ma uit la ele diseara 😀

  2. kmeleon spune:

    @Alina: I’m evil, I know 😈

  3. kmeleon spune:

    ^ promit sa nu ma schimb 😆

    ps: vezi ca Saiunkoku are doua sezoane….in total 78 de episoade :mrgreen:

  4. Alina Daniela spune:

    nu le gasesc :(( asta fac de 2 ore :((

  5. kmeleon spune:

    uite sezonul 1 si sezonul 2

    la sezonul 2 sa alegi pe cele de la C1

  6. Alina Daniela spune:

    multam :* esti cea mai tare :*

  7. Alina Daniela spune:

    nu merge linkul pentru sezonul 2 :((….te sresez nu? sorry 😦

  8. kmeleon spune:

    no stres, stai linistita….incearca link-ul acum 😀

  9. kmeleon spune:

    ps: imi trimisesei mesaj pe mail? l-am sters din greseala si n-am vazut ce ziceai 😳

Lasă un răspuns

