Promisiune

Promisiunea e promisiune si intotdeauna fac tot posibilul sa ma tin de promisiunile facute.
Sa zicem ca asta este un MARTISOR pentru toate fetele indragostite de acest anime.

Sper sa aveti un weekend pe cinste.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Skip Beat! episodadele 18 si 19 ––-> Prisoner by Fuwa Sho (Miyano Mamoru)

5 Responses to Promisiune

  1. Alina Daniela spune:

    super fain clipul si melodia 😀

  2. […] intrat pe blogul lui Kmeleon si am dat de molodia de mai jos din skip beat si pot spune ca imi place mult de tot asa ca uitati […]

  3. Myka spune:

    imi place :X:X:X:X la nebunie :X:X:X

  4. kmeleon spune:

    imi iau acum tot ce a aparut OST de la Skip Beat 😀

  5. princesss788 spune:

    buna as dori sa stiu cum pot vedea si eu acest serial de desene va rog mult sa imi spuneti ..

Lasă un răspuns

