Martisor

Asta este Martisorul meu pentru ….. MINE mosking
Ieri, cand am reusit si eu in sfarsit sa vad cel mai nou episod din Bleach am ramas foarte surprinsa, pentru ca nu ma asteptam sa-l vad pe copilul Byakuya. Soooooo cute!!!!!! girl_in_love

byakid2_02byakid2_01

3 Responses to Martisor

  1. Alina Daniela spune:

    e scump rau tare si imi place si personalitatea lui, fata de cum e la maturitate e o bomboana :))

  2. Reactive spune:

    learn 2 photoshop oi 😛

  3. kmeleon spune:

    @Reactive: nu ma intereseaza sa PS-uiesc….a fost doar o joaca pentru ….MINE 😛

Lasă un răspuns

