Poza si melodia zilei

Am zis ca n-are rost sa fac doua posturi asa ca hai sa va arat noua mea „hainuta” de pe comp’ – de care sunt foaaaaaaarte incantata girl_in_love…..

inuwall12

…..si melodia pe care anul trecut o ascultam, cum s-ar spune, „in draci”, si care astazi, datorita pustoaicei mele, va fi cu siguranta ascultata si rasascultata de catre je mosking

credit poza sesshy
credit video lifestudentno83

4 Responses to Poza si melodia zilei

  1. Myka spune:

    Inuyasha si fratele sau :->

  2. Myka spune:

    imi place melodia

  3. kmeleon spune:

    doua favorite 😳 ….nu puteam sa nu le postez :mrgreen:

  4. […] ne lase sa punem wallpaper, profit de situatie ca sa vi-l arat pe al meu si cum pe desktop il am pe Inuyasha, aici trebuia sa am unul cu Bleach .Dupa multa gandire si nenumarate treceri in revista a tonelor […]

Lasă un răspuns

