Off Topic

Azi este prima zi in care am simtit cu adevarat ca a venit primavara. Drept dovada este ca, pentru prima data in acest an, am renuntat la geaca groasa.

Am fost cu boracu’ si cu pustoaica in parc, ne-am plimbat, ne-am jucat am facut poze, am ras ce sa mai, ne-am simtit bine. Boracu’ a alergat cat sa-i ajunga pentru o luna, pustoaica s-a intalnit cu o gramada de prietene, iar eu, bineinteles ca a trebuit sa-mi iau portia de „saru’mana” – urasc sa mi se spuna asa pentru ca imi aduce aminte ca sunt babeta.

Pozele cu mine n-au iesit cine stie ce dar este o chestie cu care incep sa ma obisnuiesc in ultima perioada.

Las aici un colaj facut de fii-mea….pozele initiale le puteti vedea la pagina Despre mine.

mami-si-spot

4 Responses to Off Topic

  1. Myka spune:

    eu zic sar’mana la toata lumea chiar si la colegii de clasa 😕

  2. kmeleon spune:

    vai de mine!!!! 😆

  3. blueeyes15 spune:

    Ma enervezi :-w…ti-am zis sa nu mai zici ca esti babeta si pozele sunt frumoase ca doar sunt facute de mine 😆

  4. kmeleon spune:

    😛 😛 😛 😛 😛

Lasă un răspuns

