….. it’s Monday :D

Am realizat si eu la mijlocul zilei ca azi e luni si trebuie sa fac postul asta blush.
Melodia o ascultam in draci acum cativa ani, mai precis prin 2002. Da, Shania Twain este una dintre preferatele mele din toate punctele de vedere.

Voi va mai aduceti aminte de Ka-Ching! ?

Shania Twain / Ka-Ching! / Naruto Shippuden
Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

O saptamana perfecta!

7 Responses to ….. it’s Monday :D

  1. Myka spune:

    superba melodia :X:X:X

  2. Myka spune:

    in 2002 abia cunosteam conceptul de computer si telefon mobil =)))

  3. Myka spune:

    poati sa faci o lista cu melodiile vechi cele mai populare si mai bune :X:X:X

  4. kmeleon spune:

    1. da, este frumoasa
    2. asa, aminteste-mi ca sunt batrana :-w
    3. greu de facut o lista dar poti sa te uiti ce-am bagat in categoriile Luni/Monday si Muzica si ai o lista aproximativa

  5. Myka spune:

    mersi … si nu am vrut sa iti amintesc ca esti batrana … nu pari … adica eu ma uit la mama si ii dau 30 :))) nu cat are ea de fapt … 😀 si asc vivaldi si beethoven cand are chef … :”>

  6. […] it’s Monday 😀 Pentru ca tot zicea Myka saptamana trecuta, de o lista cu melodii mai vechi si bune, astazi am pentru voi un cantec care era ascultat la greu […]

Lasă un răspuns

