Scurte

Cateva scurte ca sunt pe fuga.

1. Astazi a inceput oficial (pentru mine) sezonul anime de primavara si asta odata cu aparitia primului episod din K-ON! – una dintre seriile pe care ziceam ca am sa le incerc. Incercarea se amana pentru seara pentru ca, asa cum spuneam, sunt pe fuga.
Pana atunci va las openingul si locul de unde puteti descarca episodul….sau daca vreti online desi nu sunt sigura ca traducerile alea sunt bune.

2. Vedeti ultimele doua posturi ce le-am scris pe Desenele Copilariei. Sunt haioase!! 1 si 2

3. Reactive a facut Animal a facut o scurta recenzie la Toradora! si, chiar daca nu sunt de acord cu nota lui, va invit sa o cititi. (Am gresit blush2)

4. Incep sa apara opening-urile la anime-urile ce au avut deja premiera (bine, si ending-urile dar nu am timp sa le caut acum pe toate)

Sengoku Basara – imi place cam mult

Asura Cryin’ – tot ce vine de la Angela este absolut perfect

Pandora Hearts – hai cu subul!!!!!

Byeee! and have a nice weekend hello1

6 Responses to Scurte

  1. kanidaki spune:

    Sengoku Basara e un anime pe care vroiam sal vad inca de dinainte sa apara XD puteti sami ziceti si mie cand apar episoadele(eventual daca au aparut >.<) si cine le face subbul ^^

    sankyu ^^

  2. kmeleon spune:

    au aparut ceva suburi….eu recomand Shinsen-Subs

    uite aici torrent

  3. kanidaki spune:

    haha thx ^^ >:D<

  4. kanidaki spune:

    ok..>.> detest blogul asta -_-” damn >.< dc a trebuit sa dau click si la Pandora Hearts XD aaaaa.da stiu ^^ k sami fac inima rea T_T . si ala pare super @_@ dar o sa astept sa apara toate episoadele ^^

    presupun k sa vazut macar un episod(nam idee cate au aparut XD prea entuziasmata k sa caut detalii ~_~) so ce parere aveti?mil recomandati?

  5. kmeleon spune:

    eu nu pot sa-ti dau un raspuns pt ca n-am apucat sa-l vad
    oricum, n-a aparut decat un episod la care am pus link in articolul scris ieri…poti sa arunci o privire de….25 de minute 😆

    ps: I know I’m bad news for ppl :mrgreen:

Lasă un răspuns

