….. it’s Monday :D

Pentru ca tot zicea Myka saptamana trecuta, de o lista cu melodii mai vechi si bune, astazi am pentru voi un cantec care era ascultat la greu de mine acum cativa ani. Melodia nu este foarte veche (2000) dar se incadreaza la categoria foarte bune, cu atat mai mult cu cat am observat ca interpreta a inceput sa cada in uitare. Lucru nemeritat , zic eu, avand in vedere ca in scurta ei cariera, intrerupta intr-un mod atat de tragic, a reusit sa scoata hituri pe banda si a reusit sa impresioneze cu cele cateva roluri pe care le-a jucat. Ca sa nu mai spun ca multe din don’soarele ce le vad acum pe sticla imi amintesc de ea.
Hai sa nu cad in chestii prea morbide sau prea nostalgice. Va mai spun ca melodia urmatoare a scris istorie, fiind prima melodie ce a ajuns no 1 in Billboard Hot 100 doar pe baza ascultarilor radio, fiind apoi nominalizata la Premiile Grammy si ca a facut parte din coloana sonora a filmului Romeo Must Die (DA! Mi-a placut filmul foarte mult)

Remember Aaliyah?

Try Again / Ouran High School Host Club

3 Responses to ….. it’s Monday :D

  1. Ariel spune:

    Woww.. super melodie ! Mare hit in 2000 ! Pacat ca a murit 😦

  2. kmeleon spune:

    asa este…am stat mult pana sa aleg melodia asta…a avut atat de multe hituri pentru scurta ei cariera
    😥

  3. Myka spune:

    😦 frumoasa melodia … trist ca a murit

Lasă un răspuns

