….. it’s [still] Monday :D

Stiu ca e foarte tarziu si ca ziua e pe final dar…..decat deloc, e bine s’asa. Intelegeti cum sta treaba: sarbatori, plecat de-acasa, chiar daca am fost pe net de fapt n-am fost pe net etc.
Mda, bat campii in mod stralucit asa ca sa purced la melodie.
This is one of my faves si, chiar daca versurile nu indica asta, este melodia care intotdeauna imi ridica moralul. Nu stiu daca am mai folosit-o in posturile mele de luni (daca nu, shame on me) insa o gasiti cu siguranta intr-un Top muzical facut de mine pe la inceputurile blogului. Asa cum ziceam, cand sunt cu moralul jos-jos-jos ascult asta (sau Metallica, sau Guns) si lucrul asta se intampla de vreo 17-18 ani.
Multe premii castigate (printre care si Grammy), un videoclip remarcabil….ce poti sa ceri mai mult?
Ca anime am ales Hellsing. De ce? Nu ma intrebati…mi se pare foarte potrivit.

R.E.M. / Losing My Religion / Hellsing

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile. 

Lasă un răspuns

