Unforgiven I & II

Stiu ca am mai pus pe blog ambele cantece dar sunt atat de incantata de AMV-urile gasite incat nu m-am putut abtine sa nu vi le arat si voua. Anime-ul folosit in ambele AMV-uri este Bleach.
So, Metallica it is!


by DirectorMalone


by FlyOfDarkness

ps: eram un pic suparata ca inca nu a aparut Hanasakeru Seishounen dar, dupa ce am vazut/ascultat cele doua de mai sus, mi-a trecut.

3 Responses to Unforgiven I & II

  1. Alina Daniela spune:

    mi-ai facut ziua faina 😀 multam :-*

  2. kmeleon spune:

    placerea a fost de partea mea 😀 … imi place sa stiu ca am cu cine sa impart amv-urile cu Bleach

  3. Alina Daniela spune:

    hihi…bleach rules…desi inainte spuneam sailor moon :))

Lasă un răspuns

