Un personaj anime?

Pentru inceput imi cer scuze Alinei ca raspund atat de tarziu la leapsa primita, leapsa in care trebuia sa vorbesc despre un personaj anime. Bine, nu ma pricep eu sa fac analiza personajelor si in final nici nu doresc, asa ca vor fi doar cateva, sa le zic, ganduri.
In ultimele doua-trei zile m-am gandit mult la ce personaj m-as putea opri si, in final, am renuntat la cele prea evidente – Inuyasha, baietii din Bleach sau alti preferati ai mei – pentru ca, surpriza (sau poate nu) vreau sa-l scot de la cutie pe Tsuruga Ren.

skbt20_01
Acum, trebuie sa recunosc ca, pe la episodul 20 din anime, cand imi era deja evident ca seria se va opri la 25 de episoade, m-am apucat sa citesc manga. Asa am descoperit ceea ce in anime abia incepuse sa sa intrevada si anume: iesirea din carapace a mentorului favoritei mele Kyoko-chan.
Da, Tsuruga Ren a inceput sa se schimbe, fara sa-si dea seama, din momentul in care a cunoscut-o pe Mogami Kyoko cazand si el, ca multi altii de altfel, in ceea ce eu numesc „Kyoko transformation„.
Ren cel perfectionist si rigid incepe incet-incet sa se transforme pe masura ce relatia lui cu Kyoko devine mai stransa, cu toate ca la inceput n-ar fi conceput ca fata aceea, dornica doar de razbunare si incapabila a se mai gandi ca ar putea sa mai iubeasca vreodata, sa aiba vreo influenta asupra lui.
skip-beat208skip-beat212skip-beat204
Cred ca motivul principal a fost dorinta ei, deprinsa din copilarie, de a face lucrurile asa cum scrie la carte, in ciuda nepriceperii ei, dar si franchetea ei si grija fata de cei care o ajuta. Momentul crucial in transformarea lui a fost cel in care descopera ca Kyoko este fetita ce o cunoscuse intr-o perioada zbuciumata a vietii lui, cand incerca sa scape de faima tatalui sau si sa se faca cunoscut prin forte proprii. Apoi, Ren descopera, cu stupoare as zice, ca ii plac toate imperfectiunile ucenicei sale dar si talentele ei ascunse.
skbt05_050skbt07_007skbt07_045
skbt10_043skbt10_059skbt10_060
skbt10_066skbt10_075skbt10_085
Chiar daca se vede de la inceput ca este o persoana care ii trateaza pe cei din jur cu justete, scotand din acestia tot ce au mai bun, fata de Kyoko se simte incapabil s-o faca. Oare de ce? Problema este ca el nici nu realiza ca face acest lucru, cel putin pana in momentul in care impresarul lui nu scoate in evidenta acest lucru, pentru ca o judeca pe Kyoko din cateva premize gresite. Dupa ce i se arata acest lucru, modul lui de comportare se schimba aproape radical – bine, mai raman momentele, infricosatoare pentru Kyoko, in care simtea ca este mintit.
skbt10_107skbt20_02skbt20_03
Totusi Kyoko este singura fata de care el isi arata adevarata fata, asta daca luam in calcul si ocaziile in care ea era deghizata in Boo. Punctul culminant este acela in care Ren descopera un lucru de care o acuza pe Kyoko si anume incapabilitatea de a oferi iubire adevarata (aici fiind vorba de o relatie cu alta fata). Dar greseala lui era cu mult mai mare decat a fetei pentru ca macar ea fusese indragostita, facuse tot ce-i statea in putinta pentru persoana iubita si motivul pentru care isi pierduse puterea de a iubi era unul cat se poate de indreptatit. Pe de alta parte Ren, asa cum spuneam, nu iubise niciodata, preferand sa-si tina relatiile intr-un mediu sigur pentru el. El fusese intotdeauna parasit de fete pentru ca nu avusese curajul sa se implice cu adevarat intr-o relatie si cel mai grav era ca nici nu-si dadea seama de acest lucru.
Dupa toate micile lucruri intamplate intre ei, dupa ce-si face griji ca Kyoko sa nu-l intalneasca pe Sho pana cand inima ei nu va deveni stabila….
skbt19-58skbt19-59skbt19-69
…. dupa ce Kyoko incepe sa scoata la iveala talentul nativ pentru actorie, iar Ren isi arata increderea in ea …
skbt22_01skbt22_02skbt22_03
…. dupa sfatul primit de la Boo-Kyoko in privinta ideilor preconcepute ce le avea si dupa ce isi realizeaza lipsurile …
skbt23_01skbt23_02skbt23_03
skbt23_06skbt23_04skbt23_05
…. el incepe sa astepte cu nerabdare toate momentele in care ar fi putut s-o vada pe fata pentru ca doar vazandu-i zambetul inima lui isi accelera bataile.
skbt25_01skbt25_02skbt25_03
Cred ca ar mai fi multe de spus, si nu sunt chiar sigura ca ideile mele de pana acum au fost spuse intr-un mod coerent, dar nu vreau sa divulg prea multe pentru ca inca mai sper ca anime-ul va fi continuat, chiar daca regret ca in ultimul episod nu ne-a fost arata o parte foarte importanta din manga, parte ce ar fi explicat foarte bine ce am vrut eu sa spun in tot ce-am scris pana acum. Furtuni mari sunt ascunse in inima lui Tsuruga Ren si cred ca ar fi frumos sa le descoperim intr-o continuare a anime-ului. Da, si manga este destul de expresiva dar parca mai frumos este atunci cand vezi actiunea pe sticla.
skbt_m     skbt_m2    skbt_m3

skbt_m4

8 Responses to Un personaj anime?

  1. Alina Daniela spune:

    fain rau articolul 😀 ti-am spus eu ca manga e mai avansat nu? :)) imi plac mult pozele

  2. kmeleon spune:

    multumesc pentru apreciere 😀
    mie mi se pare cam alandala 😆

  3. Alina Daniela spune:

    hihi….inseamna ca ai multe de spus :))

  4. kmeleon spune:

    am dar, cumva, nu par a fi in stare sa-mi ordonez ideile….bine, nu ca as fi fost vreodata prea buna in a mi le exprima 😆

  5. Alina Daniela spune:

    😀 ei las ca nu esti singura 😀

  6. Myka spune:

    am citit si eu manga :X:X:X:X si vreau sa continue :X:X:X adica … da’ … love … :”>

  7. monisoly spune:

    da dar va rog unde asi putea sa citesc manga pe c sait astept cu nerabdare deasemenea si versiunea video :* :-??

Lasă un răspuns

