Chrome Shelled Regios episodul 16

Cred ca va dati seama ca abia am crapat ochii si m-am apucat sa caut episodul asa ca n-am avut cand sa-l vad.
Asta e special pentru Myka. Get well soon dear!
Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile. 

8 Responses to Chrome Shelled Regios episodul 16

  1. Cătă spune:

    Salut. As dori sa ma adaugi in Blogroll-ul tau. O sa fac si eu acelasi lucru. Multumesc.

  2. Myka spune:

    ma uit si eu akma 😀 … ma simt ceva mai bine si mersi 😀 :*

  3. kmeleon spune:

    npc, ma bucur sa aflu ca esti mai bine 😀

  4. Myka spune:

    cat de marfa a putut sa fie :X:X pakt ca layfon abia iesise din operatie si nina a pierdut meciul 😦

  5. kmeleon spune:

    @ Cata: trimis mail 😉
    @ Myka: n-am apucat sa-l vad inca 😥

  6. Myka spune:

    inca nu 😦 … intrasem si azi la scoala pe telefon sa vad 😀

Lasă un răspuns

