….. it’s Monday :D

Intr-una din zilele trecute am avut o pasa „back to basics„, asa ca am lasat la o parte toate cantecele la moda si mi-am luat la rand toate playlisturile, ascultand muzica ce-mi este cea mai apropiata de suflet: rock-ul. Am trecut prin toate genurile: clasic, hard, metal, alternativ, grunge etc. ascultand din fiecare cate ceva. Asa am ajuns la Nirvana si al lor Smells Like Teen Spirit de pe albumul Nevermind. Nu pot sa spun ca Nirvana mi-a placut in totalitate, asa cum s-a intamplat cu alte formatii, dar au avut cateva melodii foarte bune, printre care si aceasta.

Nirvana / Smells Like Teen Spirit / Naruto
Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
 
Video by Azana

2 Responses to ….. it’s Monday :D

  1. Alina Daniela spune:

    hehe fain clipu, si tocmai am inceput sa revad naruto 😀

  2. kmeleon spune:

    si mie mi-a placut clipul desi nu sunt fan Naruto

Lasă un răspuns

