Tsubasa Chronicle @ Desenele Copilariei

Ca sa nu mai zica lumea ca disparmosking, m-am gandit sa va tin la curent cu ce scriu pe Desenele Copilariei, asta in caz ca se gasesc persoane care nu mai stiu la ce anime-uri sa se uite. Bine, asta este unul dintre motive, al doilea fiind acela ca n-am sa mai scriu aici decat despre seriile noi aparute, cu exceptia momentelor cand am ceva de aratat din seriile mai vechi (vezi posturile de luni) … sau daca imi vine mie vreo idee nastrusnica … sau daca sunt anime-uri ce nu-si au locul pe Desenele Copilariei.

tcwall05
Astazi am scris despre Tsubasa Chronicle (las la o parte Reservoir-ul pentru ca ma enerveaza) si iata un scurt pasaj.

In urma cu doi ani, cam prin perioada cand Ada infiinta forumul Desenele Copilariei, eu descopeream un anime foarte frumos ale caror personaje principale mi se pareau cunoscute dar nu stiam de unde. Confuzia era cu atat mai mare cu cat stiam ca acel anime era relativ nou. Cand am descoperit menirea “gugalului” am descoperit si de ce cunosteam acele personaje: ele fusesera personaje principale intr-un alt anime ce-l vazusem pe canalele italiene si anume CardCaptor Sakura.
In Tsubasa Chronicle ii intalnim din nou pe Sakura si Syaoran, doar ca de aceasta data actiunea se desfasoara intr-o lume alternativa fata de CCS.
In aceasta lume, Sakura este printesa din Clow Country, regat condus de fratele ei mai mare, regele Touya, iar Syaoran este prietenul ei din copilarie ce viseaza sa ajunga arheolog. In timp ce aveau o intalnire secreta pe teritoriul unor ruine arheologice, iar Sakura statea in dreptul unor simboluri ciudate, Syaoran vede cum fetei ii apar doua aripi fantomatice. In acelasi timp o forta misterioasa pare a o atrage pe fata in zidul pe care erau inscriptionate acele simboluri. Syaoran reuseste sa o salveze dar aripile ei se imprastie in mii de pene care sunt trimise in alte dimensiuni.

Continuarea va invit s-o cititi pe Desenele Copilariei.

Lasă un răspuns

