Chrome Shelled Regios episodul 18

Inca de la episodul trecut mi s-au mai ridicat niste intrebari (de parca nu erau destule) asa ca abia astept sa vad ce se intampla. Plus ca ma intereseaza care este rolul lui Leerin in toata povestea asta. Dar, cel mai important, haideti sa vedem cum se descurca Nina cu acel Haikizoku.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile. 

ps: cred ca se intelege ca n-am vazut episodul pentru ca m-am grabit sa-l impart cu voi. Plus ca e luni si probleme urgente asteapta. So…

2 Responses to Chrome Shelled Regios episodul 18

  1. Myka spune:

    ma uit si eu akma :d aseara am venit de la banchet ;)) a tinut 3 zile ;))

  2. Myka spune:

    wow ce marfa :X:X:X abia astept sa vad next 😀

Lasă un răspuns

