Update Desenele Copilariei

Am promis ca va spun ce mai scriu pe Desenele Copilariei, asa ca trebuie sa ma tin de cuvant. Sau nu?mosking

inuyasha105.01

Ei bine, am pus o parte importanta din soundtrack-ul de la Inuyasha, asta pentru ca am avut norocul sa gasesc openigurile si endingurile, varianta TV, fara credite dar mi-am facut si timp sa salectez o parte din bucatile instrumentale care imi plac.

Va recomand sa intrati acolo si sa le ascultati. Merita sa va consumati o parte din timpul vostru pretios. Daca nu, puteti sa ma injurati dupa.evilgrin

Avand in vedere afinitatea mea evidenta pentru seria Inuyasha, poate o sa ziceti ca sunt subiectiva atunci cand spun ca intreaga coloana sonora a anime-ului, este una dintre cele mai bune pe care le-am ascultat de-a lungul timpului. Ei bine, va dau voie sa ma contraziceti dupa ce ascultati melodiile de mai jos.
Ce mi-a placut cel mai mult la partea instrumentala, compusa de catre Kaoru Wada, este , in primul rand, varietatea ei si, in al doilea rand, modul in care reuseste sa sustina personalitatea fiecarui personaj sau dramatismul fiecarei situatii….

rayearth53

In aceasta dimineata am povestit despre prima parte a unui anime pe care l-am redescoperit cu mare placere si pe care, din pacate, trebuie sa-l intrerup pe perioada weekend-ului, pentru ca voi pleca la Bucuresti. Partea a doua o voi pomeni intr-un post viitor despre care va voi anunta cand va fi cazul. Anime-ul se numeste Magic Knight Rayearth si, daca nu l-ati vazut inca, vi-l recomand.

Ce legatura poate exista intre anime mahou shojo si Ford, Mazda, Honda, Nissan, Toyota, Subaru, Mitsubishi, Chevrolet si … Tatra ;)) ?
Am descoperit de curand un serial de prin anii ‘90, despre care pot sa spun ca imi place foarte mult (bine, atat cat am vazut din el, pentru ca nu l-am terminat). Descoperirea mea se datoreaza celor doua articole scrise despre CardCaptor Sakura si mai ales Tsubasa Chronicle, ocazii cu care am aruncat o privire cam peste toate creatiile iesite din mainile celor patru mangaka de la CLAMP. Trebuie sa va mai spun ca au fost doua motive pentru care m-am hotarat sa urmaresc acest anime: primul motiv este minunata poza pe care v-am aratat-o saptamana trecuta, iar cel de-al doilea este unul dintre genurile trecute in dreptul acestui titlu, si anume mecha (si gandul mi-a zburat la Ada ;)) ).

Spor la lectura/ascultare si ne citim cand ma intorc din capitala.

Lasă un răspuns

