Sexy Bya

Aseara am reusit si eu in sfarsit sa-mi fac mai mult timp de net. Sa-mi iau episoadele din seriile noi, sa scriu si aici si pe Desenele Copilariei si sa mai arunc o privire pe site-urile mele obisnuite.
Asa am dat peste wallpaper-ul de mai jos care poate intra lejer in categoria poza anului give_heart

bya-wow

Credit foto

6 Responses to Sexy Bya

  1. Alina Daniela spune:

    deci e bestiala poza…i love it

  2. kmeleon spune:

    I know! I know! :->

  3. edinaa spune:

    WoW! ce poza! i love it.

  4. Alina Daniela spune:

    Stii ca acum e pe desck-ul meu nu? :)) a inlocuit pe Fuji din Prince of tennis :))

  5. lacry spune:

    … Byakuya all the way 0.0
    :X

Lasă un răspuns

