Gokusen The Movie trailer

Cu siguranta asta e un film pe care vreau sa-l vad!!!!
Gokusen The Movie va fi o incununare a celor trei serii TV de care ne-am bucurat pana acum, punctul final al povestii lui Yankumi si a elevilor sai.
Povestea se va centra pe elevii din seria a treia dar se va bucura si de aparitia a fosti elevi astfel ca ii vom putea vedea reluandu-si rolurile, pe Oguri Shun (Gokusen I) si Kazuya Kamenashi (Gokusen II). Bine, mai sunt si altii dar i-am mentionat doar pe cei doi pentru ca sunt favoritii mei. As fi vrut sa-l vad si pe Matsumoto Jun dar na, nu poti sa le ai pe toate.
Filmul va avea premiera in cinematografe in luna iulie si sper sa nu dureze mult pana cand o sa fie „disponibil” si pentru noi.
Va las mai jos trailer-ul abia aparut si ma duc sa visez la el mosking

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

sursa

19 Responses to Gokusen The Movie trailer

  1. Alina Daniela spune:

    deci m-ai facut curioasa ru de tot, plus actorii din film arata bestial

  2. kmeleon spune:

    n-ai vazut niciuna din cele trei serii?!?!?! :O

  3. kmeleon spune:

    le recomand pe toate … le gasesti AICI

  4. Alina Daniela spune:

    deci am stat toata noaptea sa vad prima serie, e bestial….a imi place de sawada la nebunie 😀

  5. kmeleon spune:

    iar ti-am dat de lucru 😆 … dar zic ca merita 😀

  6. Alina Daniela spune:

    stii ca am vazut toate cele 3 serii in doua zile, nu? :)) cel mai mult mi-a placut seria 1 😀

  7. kmeleon spune:

    vaaaai!!!! ai mai dormit? ai mai mancat? 😆

    da, seria 1 este cea mai buna dar seria 2 ne aduce una dintre cele mai frumoase melodii „Kizuna” si nici Kame nu joaca rau deloc 😀

  8. Alina Daniela spune:

    am dormit si am si mancat, si am dat si examene :))
    seria 3 nu e completa :(( imi plac melodiile de la toate seriile 😀

  9. kmeleon spune:

    nu stiu care e faza.la SARS apare ca serie completa cu 11 ep. in dramawiki spune ca trebuie sa aiba 12 ep.
    chestia e ca cei de la SARS deja au tradus specialul asta insemnand ca n-a mai ramas nimic de tradus.

    si eu sunt nedumerita 😐

  10. kmeleon spune:

    revin. doar intr-un singur loc am gasit ca trebuie sa aiba 12 ep. in rest, peste tot scrie ca sunt 11 + specialul.

  11. Alina Daniela spune:

    ei gasim noi odata si odata :))

  12. Alina Daniela spune:

    Gokusen 4
    Date: January 2010, Saturdays 10.00 pm
    Station: NTV
    Cast: Ueto Aya, Kamenashi Kazuya
    Deci abia astept sa apara 😀

  13. kmeleon spune:

    citisem si eu oarece zvonuri dar….cred ca cele trei de pana acum erau suficiente…si schimba actrita…hmmmm, nu prea sunt incantata

  14. Andreea spune:

    Heya Eu V-am Luat-o Inainte Si Deja Am Vazuth Tote 3 Seriile…. Daca Are Cineva Ceva De Intrebath Cautati-ma Pe andreea_catalinutza21….

  15. Chou spune:

    Deci,trailerul arata promitator,filmul il voi urmari la vara cel tarziu >>..si din drama am vazut numai prima serie ❤ cu MatsuJun si dupa cum am vazut filmul il are si pe Miura in distributie <33

  16. ayumi spune:

    Am vazut filmul abia astept sa apara si cu sub ^^
    Kame :X

Lasă un răspuns

