Hanasakeru Seishounen episodul 12

Cred ca se subintelege de ce nu am chef de capturi acum. Imi pare rau ca nu m-am tinut de promisiune. Poate la episodul urmator o sa ma tin.
Enjoy!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

6 Responses to Hanasakeru Seishounen episodul 12

  1. Dracusoru spune:

    cand pui ep 13

    • kmeleon spune:

      episodul de saptamana trecuta a fost unul recapitulativ – pentru ele se foloseste o altfel de numerotare, in cazul de fata 12.5 – si nu a fost tradus de nimeni.
      urmatorul episod este programat sa fie difuzat (conform ANN) in data de 12. de aici, mai pune 2-3-4 zile, cat dureaza sa fie subtitrat, codat – deci ar veni data de 14 cel mai devreme.
      acum, nimic nu e sigur pentru ca in alte parti am citit ca ar fi fost difuzat pe data de 5 si atunci ar trebui sa apara azi sau maine.

      tot ce poti sa faci este sa-mi urmaresti blogul, pentru ca voi face tot posibilul sa-l urc imediat ce este disponibil.

  2. Dracusoru spune:

    nu sti un site sau magazin unde se pot cumpara mangauri in engleza sau romaneste nu conteaza?

  3. Dracusoru spune:

    ce sa intamplat cu serialu asta …am vazut ca sa lansat saptamana trecuta episodul 14 dar era raw …13 nu am vazut raw pe nici un site

    • kmeleon spune:

      stiu ca au aparut raw-urile pentru 13, 14 si 15 dar cele doua fansuburi inca nu dau niciun semn. personal, m-am inarmat cu rabdare pentru ca, atata timp cat n-au anuntat ca renunta, inca mai este speranta

Lasă un răspuns

