Inuyasha Final Chapter

In dimineata asta am citit cea mai buna veste pe care puteam s-o primesc EVER. Din toamna vom avea, IN SFARSIT, continuarea si finalul povestii lui Inuyasha. girl_in_loveDA, ati citit bine! Desi stiu ca pe parcurs s-au pierdut multi fani, din cauza ca povestea n-a fost terminata – au trecut totusi aproape cinci ani de la ultima aparitie – sunt convinsa ca din toamna, multi dintre cei care au dorit la un moment dat sa vada pe ecran finalul aventurilor lui Inuyasha & Co. vor reveni la sentimentele initiale.
Eu una, nici ca pot sa fiu mai bucuroasa decat sunt acum (in ceea ce priveste anime-urile). Este de departe, asa cum am mai spus, cea mai buna veste pe care puteam s-o primesc. Daca mai aflu si ca Skip Beat! va fi continuat, fericirea mea va fi completa.blush

Capitolul final se va numi Inuyasha Kanketsu-hen. GO GO Inu!go-go-go

inu_thanks

SURSA

9 Responses to Inuyasha Final Chapter

  1. mariko spune:

    asta chiar ca e o veste buna. tocmai cautam un rezumat al episodalor din hana yori dango 2 pentru ca nu mai stiam unde ramasesem cu vizionatul si am dat peste blogul tau.
    cand am citit stirea mai ca era sa incep sa sar prin casa de bucureie:)).abia astept:X:X

  2. Inuyasha spune:

    Super !!! Abia aştept

    INUYASHA FOR EVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. printzesa spune:

    shi unde se vor difuza tot pe animax?

  4. bellatryx spune:

    nu pot sa cred!!! cea mai buna veste…eu una nu am stiut ca exista o continuare pana acuma,dar…e UIMITOR!!!!!!te rog sa imi raspunzi la o intrebare..a inceput deja?:D:D

  5. cera spune:

    blog-ul tau e super si tin sa te felicit:d…si mie imi plac anime-urile, dar in special Inuyasha, si ma bucur ca a aparut continuarea..ma bucur in acelasi timp, ca ne tii la curent pe toti, cu noile stiri despre anime-uri..eu cel putin iti multumesc si tine-o tot asa..bafta pe mai departe si Sarbatori fericite!!!

Lasă un răspuns

