Canaan episodul 3

Episodul de azi e asa s’asa….sper ca pe viitor sa vad mult mai multa actiune.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

ps: De asemenea, sper ca pe viitor sa nu mai am asa mari probleme cu upload-ul. Aproape ca renuntasem sa mai incerc sa postez episodul.

4 Responses to Canaan episodul 3

  1. Myka spune:

    hello, I am back 😀 hau do iu faceti?
    mi se pare interesant canaan 😕 vede lumea in culori … 😕 … dar nu culorile obisnuite 🙂 let’s see the rest

  2. kmeleon spune:

    Hello kid!
    dap, e interesant si destul de scurt ca sa nu ne plictiseasca. doar 13 episoade

  3. Dracusoru spune:

    eu am vazut toate 4 episoadele si ii dau nota 6 adica daca chiar nu aveti la ce va uita merita daca nu…

  4. kmeleon spune:

    eh, chestie de gusturi :mrgreen:

Lasă un răspuns

