OHSHC – Tamaki Moments

Ieri am gasit pe Youtube trei compilatii cu cele mai funny momente ale lui Tamaki din Ouran High School Host Club. Trebuie sa recunosc ca dupa revederea acelor momente mi s-a facut o pofta nebuna sa revad anime-ul. Sunt absolut dementiale si daca n-ati vazut inca seria si vreti sa va delectati cu o comedie romantica foarte bine realizata, atunci Ouran este propunerea mea pentru voi. Daca ati vazut deja seria, uitati-va totusi la cele trei clipuri….poate patiti si voi acelasi lucru ca si mine. mosking

credit video sakurakisses

4 Responses to OHSHC – Tamaki Moments

  1. Myka spune:

    super :))=)) a fost chiar foarte funny!

  2. Dracusoru spune:

    inca nu l-am vazut dar mi se pare ca e cam prostesc…oricum se termina frumos sau e un ending din acela tampit…?

  3. kmeleon spune:

    nu este prostesc deloc. este o comedie foarte buna… si are un final foarte OK. eu zic ca merita sa-l vezi 😉

Lasă un răspuns

