Scurte

Am fost cam lenesa in ultimele zile si am ratat sa va spun noutatile. Daca deja le-ati aflat asta este, daca nu….cititi in continuare.

# PV pentru Kobato, seria ce va avea premiera pe 6 octombrie. Grafica pe placul meu si … doar am zis ca o sa fiu cu ochii pe el.

# Reclama pentru The Sacred Blacksmith. Abia astept sa inceapa! Ma intreb daca s-a mai hotarat cineva sa-l urmareasca.

# Pentru aniversarea a 10 ani de YU-Gi-Oh! cei trei eroi din serii vor lupta impreuna impotriva unui nou dusman, Paradox. Filmul este unul 3D si avem deja un teaser-trailer. Filmul va avea premiera la inceputul anului viitor si, desi nu am urmarit cea de-a treia serie, cred ca as vrea sa-l vad. Oricum, Yuugi Mutou si Judai Yuki mi-au placut ca personaje asa ca….

# Cred ca vreau sa vad asta:

# S-a anuntat o noua productie in franciza Harukanaru Toki no Naka de si cu toate ca nu se stie inca ce va fi – special, OVA sau serie – pentru mine e o veste foarte buna pentru ca Harukanaru Toki no Naka de ~Hachiyou Shou~ este una dintre seriile mele preferate.
haruka

# Daca ati vazut si v-a placut Hetalia – Axis Power, atunci cu siguranta ca vestea unui film pentru anul viitor nu poate decat sa va bucure. Pe mine vestea asta ma lasa rece :mrgreen:

# Trailer pentru Kämpfer. Asa cum v-am mai spus, premiera va fi in data de 1 octombrie.

#Inca un PV, de data asta pentru Seitokai no Ichizon.

Hmmmmm, sunt oarecum dezamagita pentru ca nu apar trailere sau pv-uri la seriile care ma intereseaza, cu atat mai mult cu cat mai toate vor avea premiera in prima jumatate a lunii octombrie. OI! Luna octombrie bate la usa! Iesiti cu trailer-ele alea odata! waiting

Toate stirile au venit via ANN

credit foto Harukanaru Toki no Naka de ~Hachiyou Shou~ lenneatpot

2 Responses to Scurte

  1. raul3001 spune:

    Buna sunt Monden-Tv si as vrea o colaborare cu tine .Intra urgent pe id de messenger pentru mai multe detalii butta_raul (yahoo)

Lasă un răspuns

