Canaan episodul 13[final]

Draftul la ultimul episod astepta cuminte sa-l public de cateva zile dar pentru ca n-am avut timp sa vad episodul am tot amanat, dorind sa spun cateva cuvinte de incheiere. Timp n-am reusit sa-mi fac nici pana acum dar sunt sigura ca finalul este unul asteptat. O sa vedeti singuri despre ce este vorba. Tot ce pot sa spun este ca seria (desi scurta) a fost mult mai buna decat am crezut la inceput, iar cel putin din punct de vedere al animatiei, a fost spectaculara – lucru asteptat dupa experienta True Tears.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

PS: inca nu m-am hotarat ce serie voi incepe, motivul principal fiind calitatea suburilor. parte din seriile noi sunt deja licentiate si deci grupurile de fansub se feresc de ele. In afara de asta ma astept ca si altele din cele ce nu sunt inca licentiate sa paseasca pe acelasi drum si sa patim acelasi lucru care s-a intamplat cu Hanasakeru Seishounen.

Lasă un răspuns

