Kimi ni Todoke preview

Eeeei, sa-mi fie rusine! *Kmeleon tocmai si-a tras o pereche de palme*
Nu stiu in ce fel am cautat (si n-am gasit) dar iata ca un preview la seria ce o astept cel mai mult dupa Inuyasha, e de cateva zile pe net. Nu mai este decat o saptamana pana la premiera – 6 octombrie – si deja sunt nemultumita. De ce? Pentru ca inca nu stiu cine va subtitra seria. Adica am vazut ce scrie pe Fansub Wiki dar daca e sa ramana asa……
In fine, poate lucrurile se vor schimba intre timp….in bine.

One Response to Kimi ni Todoke preview

  1. lacry spune:

    prima oara am citit manga la asta, si mi-a placut… animeul e sweet, dar tot mai tare e manga 😄 (Kazehaya looks cuter there)

Lasă un răspuns

