…. it’s Monday :D

Buna Dimineata!!! Inca o saptamana de lucru, inca un anime de vazut, inca o melodie de ascultat.
Poate nu exista o legatura intre melodia de mai jos si anime-ul din clip dar mi-a placut cum e facuta combinatia si drept urmare am ales sa o vedeti si voi.

Michael Jackson / Ghosts / Full Metal Panic

credit video

2 Responses to …. it’s Monday :D

  1. lacry spune:

    animeul asta mi-a placut atat de tare, incat am cautat ca disperata si cartile… si le-am si gasit… mai am ultimul volum de citit, is foarte tari 😄

Lasă un răspuns

