…. it’s Monday :D

In dimineata asta ma gandeam la Shugo Chara si cat de mult s-a intins franciza….si cat de mult mi-au placut toate momentele dintre Ikuto si Amu. Yep. Imi place Ikuto. Acum ca inceput inca o serie, Shugo Chara! Party, m-am decis sa recuperez episoadele din seria doi, pe care inca nu le-am vazut. Nu sunt decat vreo 10 asa ca nu e mare lucru.

In fine. Aveam alta melodie in minte pentru anime-ul asta dar nu am gasit ce voiam.

Michael Jackson feat. Paul McCartney / The Girl Is Mine / Shugo Chara!

credit video

2 Responses to …. it’s Monday :D

  1. lacry spune:

    manga is waaaaay better than the anime…
    la Party nu m-am uitat de la primele cateva episoade, ca m-am ofticat ca jumate din episoade erau cartoons ca pentru copii de 2 ani 😐

Lasă un răspuns

