Kimi ni Todoke episoadele 1 si 2

Pentru ca „am reusit” sa absentez impardonabil de mult, m-am gandit ca poate imi dreg greseala cu primele doua episoade din seria ce o asteptam cel mai mult in acest sezon. Bine, am mai spus chestia asta, o asteptam cel mai mult dupa noul sezon cu cainele meu favorit mosking.

Nu stiu daca mi-ati urmat sfatul si v-ati apucat sa cititi manga dar, in caz ca n-ati facut-o am sa va las o mica introducere in poveste.

kt01_01kt01_02kt01_03

Sawako este o fata timida dar foarte sincera, care este in cautare de prieteni. Problema ei este insa asemanarea cu personajul Sadako (de fapt asta este si porecla pe care o folosesc toti chiar si atunci cand ii vorbesc diresct), din filmul de groază Ring, iar tendinta ei spre timiditate nu o ajuta deloc in a clarifica modul gresit in care este perceputa.
Lucrurile incep sa schimbe pentru ea datorita lui Kazehaya, colegul ei de clasa, care prin felul lui deschis de a se purta o incurajeaza sa se schimbe si sa inceapa sa vorbeasca deschis colegilor de clasa. Ea ii este recunoscătoare lui Kazehaya pentru acordarea posibilitătii de a-si face noi prieteni si curand cercul celor care incep sa o priveasca altfel se mareste cu Ayane Yano, Chizuru Yoshida si Ryu Sanada.
Ce nu stie Sawako (si chiar daca ar sti nu ar crede) este ca Kazehaya are pentru ea mai mult decat sentimente de prietenie. Dar asta se va vedea putin mai incolo.

Va las acum in compania primelor doua episoade si a catorva capturi.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.


Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

kt01_04kt01_05kt01_06

kt01_07kt01_08kt01_09

kt02_01kt02_02kt02_03

kt02_04kt02_05kt02_06

kt02_07kt02_08kt02_09

kt02_10kt02_11kt02_12

kt02_13kt02_14kt02_15

Lasă un răspuns

