…. it’s Monday :D

Uitandu-ma in urma, vad ca a trecut ceva timp de cand n-am mai folosit o melodie de la Aerosmith….si au atat de multe cantece bune.
Din nou vin cu una din perioada anilor ’80, nu pentru cele recente n-ar fi bune, ci pentru ca mie imi place mai mult (asa cum am mai spus) muzica lor din ’70-’80.
Poate clipul pe care vi-l las nu este asa de bun ca cele pe care le gasesc de obicei, dar nici optiunile nu au fost foarte multe, motivul principal pentru alegere fiind acela ca anime-ul de fata este unul care merita vazut.
Zic sa trecem la muzica si … o saptamana frumoasa sa aveti winkn-smile

Aerosmith / Janie’s Got A Gun / Chrno Crusade

credit video

4 Responses to …. it’s Monday :D

  1. lacry spune:

    animeul asta il asociez cel mai bine cu Stand My Ground de la Within Temptation (probabil fiindca am gasit inainte sa ma uit la anime un amv cu mel asta, care acum sta ratacit undeva pe situl meu)

Lasă un răspuns

