Forumul Desenele Copilariei

In sfarsit avem din nou Forum!! Din nefericire toata baza de date de la cel vechi s-a pierdut, asa ca totul trebuie luat de la capat. Cred ca dintre toti, eu sunt cea mai suparata, pentru ca am investit multa munca dar asta este, imi adun fortele si o iau de la capat.
In fine, nu ma mai lamentez. Am sa-mi suflec manecile si am sa ma pun pe treaba, iar daca sunteti interesati va invit va alaturati si voi unei mici (deocamdata) comunitati, care nu va fi nici pe departe asa de scortoasa precum sunt marea majoritate a celor prezente pana acum in online.
Ce puteti sa gasiti si sa discutati acolo? Cam de toate: anime, manga, desene animate, benzi desenate, live-action si, bineinteles, papusile Barbie ale Adei
Click pe poza de mai jos si….HAVE FUN!

Lasă un răspuns

