…. it’s Monday :D

In dimineata asta am o dispozitie un picut romantica si de cand m-am trezit tot fredonez (mai mult in surdina, sa nu rada „persoanele” de mine) melodia de mai jos. Gandindu-ma la ce anime as putea sa aleg pentru ea, primul care mi-a venit in minte a fost Kamikaze Kaitou Jeanne si mare mi-a fost surpriza cand am vazut ca l-am ocolit pana acum in posturile mele. Chiar nu stiu de ce, pentru ca e o serie care mi-a placut foarte mult.
Anyway, am scris despre el pe Desenele Copilariei asa ca va invit sa cititi acolo.

La sfarsitul anilor ’80 si inceputul anilor ’90 o formatie suedeza facea ravagii in topurile internationale si cei din generatia mea (inclusiv eu) le fredonau la greu melodiile. Formatia se numea Roxette si printre primele lor single-uri de succes a fost „Listen to Your Heart„. Personal sunt mult mai atasata de „It Must Have Been Love” dar asta este o alta poveste.

Din pacate n-am gasit un AMV care sa fie facut pe melodia completa dar zic ca e destul si asa.

credit video

2 Responses to …. it’s Monday :D

  1. marian spune:

    spune mi ca nu am gasit sau nu ma pricep sa vad sandy belle cu subtitrare in lb romana unde am gasit eu pe youtube este postat desenul cu subtitrare in lb romana doar pana la ep 35 si la tine l am gasit in continuare si nu are subtitrare .ti am mai scris si m ai sfatuit sa iau sub de pe GOOGLE dar cum o integrez desenele le vad aici si k subtitrarea cum fac ?
    tu nu ai avut posibilitatea de a le posta k tot k sub. Ai facut o treaba buna si asa tine o tot asa MS SI NU TE SUPARA

Lasă un răspuns

