…. it’s Monday :D

Zic sa revenim

Astazi, fiind intr-o pasa BSB, am ascultat cam toate cantecele ce-mi placeau pe vremuri. Imi aduc aminte si acum ce incantata era fii-mea cand le asculta si ce simpatica era incercand sa danseze pe Get Down (avea cam trei-patru ani pe atunci)
Pentru azi am ales un cantec din 1999 (uuuh! au trecut deja 10 ani). Secventele sunt din Gravitation, un anime ce mi-a placut foarte mult desi trebuie sa recunosc ca nu sunt deloc prinsa in chestia asta cu shonen-ai sau yaoi. Insa Shu-chan si Yuki-kun sunt o pereche atat de adorabila incat genul povestii nici nu mai are importanta.

Backstreet Boys / Larger Than Life / Gravitation

ps: revin cat de curand cu episoadele din Kimi ni Todoke si ultimele noutati.

3 Responses to …. it’s Monday :D

  1. lacry spune:

    in cazul meu, asta a fost singurul shounen ai/yaoi care l-am vazut… am vrut sa ma uit si la uraboku o data, dar n-am avut curaj destul :))

Lasă un răspuns

