…. it’s Monday :D

Heeeey, I’m back!!

Stiu ca am absentat foarte mult dar, daca e sa vorbim in termeni zodiacali, eu sunt Maimuta (dupa zodiacul chinezesc) si se pare ca blogul meu este Urs (dupa zodiacul indian), asta pentru ca cele doua zodii sunt corespondente, si ursul meu o dormit pana acum.
In fine, azi miroase a primavara asa ca e timpul sa se trezeasca din hibernare si, pentru ca suntem in perioada indragostitilor, dragostelelor si alte asemenea dulcegarii, am ales pentru voi o melodie si un anime cu o frumoasa poveste de dragoste.

In perioada ce-a trecut, de cand n-am mai scris aici, am scris pe Desenele Copilariei despre Pretear, anime-ul ce ne spune povestea lui Himeno si Hayate, poveste ce mie mi se pare a fi una dintre cele mai frumoase romance story ce le-am vazut/citit pana acum.

Va invit sa vedeti AMV-ul si sa cititi articolul meu despre serie.

Mandy Moore / Only Hope / Pretear

credit video

ps: am sa incerc sa recuperez toate restantele cat de repede pot.

Lasă un răspuns

