Sezonul anime de iarna 2009-2010

Tocmai cand ziceam ca m-am intors, m-a plesnit raceala si uite asa a trecut aproape o saptamana fara sa scriu nimic.

V-am ramas datoare cu seriile din sezonul anime de iarna, dar nici ca e prea mare pierdere, avand in vedere ca acest sezon n-a avut prea multe de oferit. Nu ma apuc acum sa insir toate seriile si am sa ma rezum doar la cateva titluri care ma gandesc eu ca va pot atrage atentia (asta in caz ca nu sunteti la zi cu sezonul de iarna).
Din toate cele de mai jos, eu nu urmaresc decat 5 si cred ca asta este un indiciu destul de important de cat de slaba este iarna anime 2009-2010 (in sezoanele trecute mi se strangeau mai tot timpul 8-10 si chiar 12 serii).

Sa las vorbaria si sa trec la seriale….in ordine cronologica.

Ladies versus Butlers!
Premiera: 29 decembrie 2009 (5 ianuarie 2010)
Studio: Xebec
Daca nu v-ati saturat de serii cu majordomi si va place fanservice-ul, asta e pentru voi. Comedie romantica realizata dupa o serie de light novels scrisa de Tsukasa Kouzuki.

Cobra the Animation
Premiera: 2 ianuarie 2010
Studio: Magic Bus
O serie de 13 episoade care vine sa continue franciza Space Adventure Cobra.

So-Ra-No-Wo-To
Premiera: 4 ianuarie 2010
Studio: A-1 Pictures, Aniplex
Se pare ca in fiecare sezon trebuie sa avem un anime cu tema militara (cel putin de cateva sezoane incoace).Ah! Si mai e vorba si de muzica. Nu m-a atras K-On! asa ca nici asta n-a avut nicio sansa.
Kanata Sorami, ramasa singura in urma razboiului, decide sa se inroleze si sa devina trompetista.

Baka to Test to Shōkanjū
Premiera: 6 ianuarie 2010
Studio: Silver Link
Cred ca ‘baka’ din titlu va ajuta sa va faceti idee cam cum stau lucrurile in seria asta. Avem o scoala unde clasele sunt facute in functie de rezultate (A – cei mai buni elevi, F – cei mai slabi elevi), avem un baiat ‘baka’ si o fata foarte intelegenta care, din cauza unor circumstante nefericite, ajunge in clasa F. Comedie romantica presarata cu elemente SF, pentru ca elevii respectivei scoli sunt capabili sa invoce niste creaturi (shoukanjuu) care sunt folosite in luptele dintre clase.
Din pacate n-am vazut niciun episod asa ca nu stiu daca ramane in lista mea.

Omamori Himari
Premiera: 6 ianuarie 2010
Studio: ZEXCS
Oleaca de ‘ecchi‘, oleaca de ‘harem‘, oleaca de comedie romantica si iata cum facuram de-un anime.
Cand implineste 16 ani, Yuuto se alege cu un spirit protector, in persoana lui Himari (o pisica samurai vanatoare de demoni sau asa ceva) care trebuie sa-l apere. De ce sa-l apere? Pentru ca el este ultimul descendent dintr-o puternica familie ce subjuga/omora demoni. Mi se parea interesanta ideea dar, dupa ce am vazut atatia chilotei si alte alea, am renuntat.

Dance In The Vampire Bund
Premiera: 7 ianuarie 2010
Studio: Shaft
Vampirii ies la lumina!! Sort of…
Nu-mi plac asocierile facute intre vampiri si Vlad Tepes dar, dupa ce am vazut primele doua episoade, mi-a captat atentia personajul masculin al seriei. Il am in lista „de vazut” si vreau sa recuperez la el. Sper sa nu ma dezamageasca.
Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Ookamikakushi
Premiera: 7 ianuarie 2010
Studio: AIC
Prima data a fost un joc. Acum este mystery anime. Recunosc ca nu m-am simtit atrasa in prima faza dar, dupa primele doua episoade, am decis sa pastrez seria in lista.
Kuzumi Hiroshi se muta impreuna cu familia lui (tata+sora) in Jouga, un orasel ce se pare ca ascunde un mare mister. Legende, lupi, disparitii misterioase….sunteti curiosi?

Durarara!!
Premiera: 7 ianuarie 2010
Studio: Brains Base
Singura serie la care am facut „OOOOOOOOOOOOOO”
Mikado Ryuugamine (strange name) isi lasa viata linistita si se muta in Ikebukuro, unde il asteapta prietenul sau din copilarie, Masaomi. inca de la inceput este pus la curent de cine trebuie sa se fereasca si cum stau lucrurile in oras. Aventura incepe inca din prima zi, cand are ocazia sa fie martor la una dintre legendele urbane: Black Rider sau Headless Rider.


Nodame Cantabile: Finale
Premiera: 14 ianuarie 2010
Studio: J.C.Staff
Ultimul capitol din „odiseea” Nodame. Nu cred ca sunt prea multe lucruri de spus, mie mi-a placut foarte mult povestea dintre Megumi si Chiaki.

Katanagatari
Premiera: 25 ianuarie 2010
Studio: White Fox
Eeeei, aici merge foarte bine zicala „Sa nu judeci o carte dupa coperti”. Cand am vazut primul poster mi-am zis ca nu e deloc pe gustul meu. Dupa ce am vazut primul episod, m-am intors la 180 de grade. Grafica este foarte deosebita fata de ce ma fost obisnuita sa urmaresc insa cu siguranta este un anime ce merita vazut. Un alt lucru de remarcat este frecventa episoadelor, in sensul ca va fi doar unul pe luna insa, daca punem la socoteala ca fiecare episod are 1 ora, afacerea nu e rea deloc.
Edo Era. Yasuri Shichika este al saptelea sef al scolii Kyotō-ryū (swordless style) si locuieste pe insula unde tatal sau fusese exilat, impreuna cu sora lui. Intr-o zi, pe insula isi face aparitia o fata, Togame, care ii propune sa plece impreuna cu ea in cautarea celor 12 sabii facute de Shikizaki Kiki, despre care se spunea ca au puteri speciale. Va mai spun ca, din ordinul shogunului, tatal lui Shichika il omorase pe tatal lui Togame. Suna interesant?

Demne de mentionat mai sunt:
Mobile Suit Gundam Unicorn (OVA)
Premiera: 20 februarie 2010

Lupin III: The Last Job (special)
Premiera: 12 februarie 2010

HarukaNaru Toki no Naka de 3: Owari Naki Unmei (special)
Premiera: 3 ianuarie 2010

Filme:
Uchuu Senkan Yamato: Fukkatsu Hen
Welcome to THE SPACE SHOW
(The) Disappearance of Haruhi Suzumiya
Fate/stay night Unlimited Blade Works
Magical Girl Lyrical Nanoha: The Movie 1st
One Piece Film Strong World (movie 10)

Lasă un răspuns

