Sezonul anime de primavara 2010

Pentru ca deja am intrat in sezonul de primavara am sa ma limitez cu preview-ul, aducandu-va in atentie doar seriile care ma intereseaza direct sau care v-ar putea interesa pe voi. Le voi pune pe cat posibil in ordine cronologica, iar ce cititi in paranteze sunt titluri produse de acelasi studio de productie).

Seriale

Working!!
Premiera: 06 martie 2010
Studio: A-1 Pictures (Kuroshitsuji)
Takanashi Souta (16 ani) lucreaza part-time in restaurantul Wagnaria ale carui reguli sunt oarecum ciudate. Ca sa nu mai vorbim de colegii sai. Cu toate acestea ii place sa lucreze acolo poate si din cauza dragutei lui colege Poplar Taneshima (17 ani).

Poate sumarul nu pare cine stie ce dar, cand am vazut numele studioului, am pus imediat ochii pe el. Dupa ce am vazut si trailerul m-am hotarat sa-l pun pe lista pentru ca sunt sigura ca imi va oferi doza de comedie necesara.

Uragiri wa Boku no Namae o Shitteiru
Premiera: aprilie 2010
Studio: J.C. Staff (Slayers, Nodame Cantabile)
Sakurai Yuki a fost parasit la nastere in fata unui orfelinat. Baiatul are abilitatea de a simti emotiile altor persoane in momentul in care le atinge dar aceasta abilitate i-a adus de multe ori necazuri in trecut. Intalnirea cu misteriosul Luka ii va schimba destinul si adevarul originii sale va iesi la iveala.

Povestea suna promitator dar am sa fiu sincera si am sa recunosc ca in primul rand m-au atras chipurile celor doi protagonisti. You know I can’t live without my bishies Deci are unda verde.

Kaichou wa Maid-sama!
Premiera: 01 aprilie 2010
Studio: J.C. Staff
Misaki Ayuzawa este presedintele consiliului elevilor de la Seika High School, o scoala ce nu cu mult timp in urma fusese doar pentru baieti. Din acest motiv mediul nu este unul bun pentru fete si Misaki decide sa schimbe acest lucru devenind raza de speranta a fetelor si profesorilor si Nemesis-ul baietilor. Insa, toata munca depusa pentru a-si castiga reputatia, este gata sa se risipeasca in momentul in care unul dintre colegi ii descopera secretul: pentru a-si ajuta familia, in orele de dupa scoala, Misaki lucreaza part-time la un maid cafe.

Multi au impresia ca povestea este una clasica buttler/maid (gen Hayate) dar se inseala. In fapt este un shojo slice of life imbinat cu romance si comedie. Citesc manga si, daca anime-ul o va respecta, va asigur ca nu veti avea de ce sa va plangeti. Pentru mine este cu siguranta serialul ce-l asteptam cu cea mai mare nerabdare.

Heroman
Premiera: 1 aprilie 2010
Studio: Bones (FMA, Eureka Seven)
Joey descopera pe coasta de vest a Statelor Unite un robot de jucarie. Aceasta jucarie se va transforma in Heroman, un robot urias, pe care Joey il va pilota in lupta contra raului.

Cand am vazut prima data stirea am zis „Wow! Stan Lee! Wow! Bones!” Trailer-ul insa nu ma incanta foarte tare si pana nu trec peste 2-3 episoade nu-l trec pe lista de „sigure”.

Angel Beats!
Premiera: 2 aprilie 2010
Studio: P.A. Works (True Tears, Canaan)
Viata de dupa moarte. Undeva intre Pamant si Rai exista o scoala unde elevii invata sa renunte la amintirile de cand traiau. Acesta este pasul pentru a ajunge in Rai. Otonashi, un baiat ce-si pierduse memoria chiar inainte sa moara, ajunge la aceasta scoala si primeste propunerea de a se inrola in Shinda Sekai Sensen (Afterlife War Front), un grup de rebeli hotarati sa lupte impotriva „Sefului Suprem” (citeste D-zeu). Iar daca ingerii se folosesc de puterile lor supranaturale, rebelii se folosesc de arme.

Suna destul de interesant ca sa-l bag in seama si bineinteles ca in balanta atarna si cele doua serii ce le-am vazut iesite din acest studio in ultimii ani.

Hakuouki
Premiera: 3 aprilie 2010
Studio: Studio DEEN (Vampire Knight)
Pentru ca nu mai primise vesti de foarte mult timp, Yukimura Chizuru pleaca in cautarea tatalui ei, care trebuise sa parasesca Edo pentru a merge sa lucreze ca medic in Kyoto. In urma unor intamplari ajunge sa fie luata in grija de Shinsengumi care se hotarasc sa o ajute sa-si caute tatal.

Desi este o adaptare a unui joc video, mie tare imi fac cu ochiul personajele, iar povestea este destul de interesanta cu tenta istorica pe care o are. Ma voi convinge dupa primele episoade. n-am gasit decat openingul de la jocul video dar pentru idee merge.

Arakawa under the bridge
Premiera: 4 aprilie 2010
Studio: SHAFT (Dance in the Vampire Bund)
Kou este salvat de la inec de catre Rino, o fata ce locuieste sub un pod. Pentru ca nu ii place sa ramana dator se ofera sa-i implineasca fetei o dorinta, iar dorinta ei este….sa aiba un iubit. Si iata cum Kou, un om cu o cariera de succes, ajunge sa locuiasca cu fata sub pod.

Povestea asta ma intriga destul de mult ca ii acord o sansa. Ma astept cel putin la romance si comedie cu o tenta de supranatural (?).

Ichiban Ushiro no Dai Maoh
Premiera: 5 aprilie 2010
Studio: Artland (The Super Dimension Fortress Macross)
O lume in care magia exista. Akuto Sai, orfan, viseaza sa devina o persoana importanta pentru societate si pentru asta se inscrie la Constantin Magic High School. Scoala avea un test de aptitudini pentru a determina cea mai buna meserie pentru elevii sai, iar cand Akuto este supus testului raspunsul este unul foarte surprinzator: The Devil King.
Daca e vorba de magie … I’m in!! Imi pare cam ecchi din promo dar nu cred ca-l dau deoparte din cauza asta. Vedem.

Rainbow – Nisha Rokubou no Shichinin
Premiera: 6 aprilie 2010
Studio: Madhouse (Death Note)
Se urmareste povestea unui grup de delicventi minori ce sunt trimisi la Shounan Special Reform School. Acolo ei in intalnesc un alt tanar ce devine mentorul lor si ii ghideaza sa faca fata dificultatilor, umilintelor la care sunt supusi si sa invete ce este prietenia. Totul se petrece la zece ani dupa cel de-Al Doilea Razboi Mondial.

Studio bun, distributie buna (Oguri Shun in rol principal), poveste cu greutate insa nu cred ca ma ating de el. Poate doar un episod sau doua ca sa-mi fac idee. Prea serios pentru mine.

Mayoi Neko Overrun!
Premiera: 6 aprilie 2010
Studio: AIC (Nyan Koi)
Takumi Tsuzuki si Otome locuiesc impreuna ca frate si sora, doar ca nu sunt cu adevarat rude sange, Takumi fiind adoptat dupa ce o vreme traise intr-un orfelinat. Otome conduce o cofetarie numita Stray Cats si Takumi lucreaza acolo impreuna cu prietena lui din copilarie, Fumino. Intr-o zi, Otome culege de pe strada o fata ce nu-si mai amintea decat numele, Nozomi Kiriya. Si ce e cu acel „nya” pe care Nozomi il zice la tot pasul?

Initial n-am vrut sa-l trec in lista (mi-am cam facut suma de pisici cu Nyan Koi) dar am sfarsit prin a-i acorda credit pentru 2-3 episoade. Nu stiu daca sa va indemn sa priviti trailerul fara sunet .

Iron Man (anime)
Premiera: primavara 2010
Studio: Madhouse

Deja v-am spus despre colaborarea dintre Marvel si Madhouse, colaborare ce ne va aduce patru francize Marvel in stil anime. Primul este Iron Man, urmeaza Wolverine. Inca nu s-a anuntat data premierei dar va fi cu siguranta in primavara asta.

OVA

Tales of Symphonia the Animation: Tethe’alla-hen
Premiera: 25 martie 2010
Continuare la Tales of Symphonia the Animation (OVA 2007). Am vazut prima serie si deci am s-o urmaresc si pe asta.

Armored Trooper Votoms: Phantom Arc
Premiera: 26 martie 2010
Pentru amatorii genului si cei care au urmarit seria, poate fi interesant.

xxxHOLiC Rou
Premiera: 24 aprilie 2010
Prequel pentru xxxHOLiC Shunmuki si asta imi aduce aminte ca am niste restante.

Filme

Eden of The East the Movie II: Paradise Lost
Premiera: 13 martie 2010

Trigun: Badlands Rumble
Premiera: 24 aprilie 2010

Gintama: Shinyaku Benizakura-Hen
Premiera: 24 aprilie 2010

Bungaku Shoujo
Premiera: 1 mai 2010

Break Blade
Premiera: 29 mai 2010

One Response to Sezonul anime de primavara 2010

  1. […] La finalul celor 12 episoade ale seriei Hakuouki, despre care din pacate n-am apucat sa va povestesc, s-a anuntat inca un sezon. Cum acesta e […]

Lasă un răspuns

