Arakawa Under The Bridge CM

Erau doua serii din lista celor care ma intereseaza din sezonul anime de primavara, care nu mi-au oferit niciun promo, CM sau trailer. Arakawa Under The Bridge este una dintre aceste serii dar acum s-a rezolvat problema. Desi este destul de scurt, pot sa-mi fac oarece idee despre personaje. CM l-am descoperit acum, absolut intamplator, pentru ca site-urile pe care le am in Reader nu l-au anuntat (sau cel putin eu n-am vazut sa-l anunte).
Acum ramane sa mai astept ceva si de la UraBoku.

Lasă un răspuns

