…. it’s Monday :D

M-am gandit pentru astazi sa schimb un pic registrul si sa va arat ce (altfel de) muzica ascultam eu prin anii ’90. Pe vremea aia mai toti cunoscutii mei incepusera sa asculte Enigma la greu. Va mai amintiti de „Mea Culpa„? Sa zic ca am ascultat-o de sute de ori? Cred ca mai potrivit ar fi mii de ori.
Insa clipul de mai jos nu este pus pe „Mea Culpa”, care a aparut in 1990, ci pe o melodie de la sfarsitul anilor ’90, mai precis din 1999.

Enigma / Gravity of Love / Tsubasa: Reservoir Chronicle

One Response to …. it’s Monday :D

  1. lacry spune:

    am vazut animeul la asta, si tot caut ocazia potrivita sa ma apuc si de manga… numai ca trebuie sa prind curajul…

Lasă un răspuns

