…. it’s Monday :D

Zic sa las nervii si grijile si toate lucrurile care-mi scot peri albi (ca si cand n-as avea destui) si sa trec la lucruri placute. Aproape se face anul de cand melodia asta mi-a intrat in playlist si cu siguranta va ramane acolo pe timp nelimitat pentru ca, de fiecare data cand o ascult, imi da un zvac placut. Nu comentez parerile altora despre ea pentru ca, in definitiv, cel mai mult conteaza parerea mea.
Anyway, lipita de anime-ul cu pricina parca i se dubleaza impactul si pot sa spun ca sunt mai mult decat fericita ca am gasit acest AMV.

So…..

Alexander Rybak / Fairytale / Shugo Chara!

Credit

ps: daca n-ati vazut seria inca, aveti aici un video, iar aici aveti info.

Lasă un răspuns

